09 okt 2023 door Wouter

Helaas, de eerste verliespartij van het seizoen is een feit. Ondanks een veldoverwicht en het betere van het spel gingen de gasten uit Slek met de drie punten weg uit Linne.

Linne was de gehele wedstrijd de betere ploeg. In de eerste helft werden de gasten uit Slek goed afgejaagd en er kwamen mooie combinaties via de flank tot stand. Het leverde enkele kleine, maar ook één grote kans op. Toch kwam Linne niet tot scoren. In de tweede helft veelal hetzelfde spelbeeld en mochten de gasten uit Slek hun doelman en de spelers van Linne bedanken dat de Zebra's nog niet gescoord hadden. Enja, dan komt de eeuwenoude voetbalwet...Als je hem zelf niet maakt, dan scoort de tegenstander. Een sporadische counter in de 2e helft van Slekker Boys zorgde voor een 0-1 achterstand, welke ook de eindstand bleek te zijn.

Dure punten in de strijd om de bovenste plaatsen, maar het vertoonde spel moet de spelers en trainer Hafid Bendaoud tevreden stemmen.

In de vroege ochtend wisten de dames van vv Linne met 4-1 te winnen van de gasten uit Koningslust. Na een vroege 0-1 achterstand, wisten de dames van trainer John op 't Veld het tij te keren en start ook dit seizoen sterk aan de competitie.

Om 10:30u trapte vv Linne 3 af tegen de nummer twee van de competitie, Sportclub Leeuwen 3. In het eerste kwartier wist vv Linne 3 al een 3-0 voorsprong te nemen. Wellicht een van de snelste hattricks in de historie van Linne werd gescoord door Bas Suntjens. Na een half uur spelen deden de gasten iets terug uit een mooi ingeschoten vrije trap, dit was tevens de ruststand. In de 2e helft was het vooral Leeuwen wat de aanval zocht en de Zebra's die verdedigden. De formatie van Linne wist de rijen gesloten te houden, waardoor de 3-1 ruststand, ook de eindstand werd.

Voor vv Linne 2 is de competitiestart uitgedraaid op een fiasco. Het enige lichtpuntje tot nog toe is dat er afgelopen zondag voor het eerste gescoord is geworden. Verder staan de snaren nog niet goed op elkaar afgestemd en is er flink wat werk aan de winkel om een eerste resultaat dit seizoen te halen. Men mag zich niet verschuilen achter NWC Asten 4, welke een ervaren en goed ingespeelde ploeg is. Bij de heren zelf gaat er dusdanig veel fout, dat men zichzelf te kort doet in de wedstrijden. Eindstand 1-6!

Op vrijdagavond was het een gezellige drukte in de kantine van vv Linne. De heren van 35+ speelden hun wedstrijden op ons eigen sportpark. Zie hieronder de resultaten én de doelpuntenmakers.

De wedstrijd van de veteranen van afgelopen zaterdag werd door de uitploeg afgelast. Pas om 12:00u s'middags bleken zij niet genoeg mensen op de been te krijgen.

vrijdag 6 oktober 2023
vv Linne 35+1 -SHH 35+1 2 - 0
Oranje Blauw '15 35+1 - vv Linne 35+1 2 - 2
vv Linne 35+1 - FC Roerdalen 35+1 1 - 5
SNA 35+1 - vv Linne 35+1 0 - 0
Doelpuntenmakers   Herre v/d Velde 2x, Manny v/d Beek, Nick van Vlodrop en Roger Kuijpers 1x

zaterdag 7 oktober 2023
vv Linne Veteranen -FC Catsop afg.

zondag 8 oktober 2023
vv Linne 1 - Slekker Boys 1 0 - 1
vv Linne 2 - NWC Asten 4 1 - 6 Remco van Teeffelen
vv Linne 3 - Spcl. Leeuwen 3 3 - 1 Bas Suntjens 3x