23 jun 2021 door Wouter

Transfernieuws: Selectie

Afgelopen week hebben wij jullie op de hoogte gesteld van de veranderingen per team. Nu is het tijd om iedere nieuwe speler voor te stellen. We beginnen deze week met de nieuwe spelers uit de selectie, bestaande uit Linne 1 & 2. In totaal zijn er een viertal spelers gestopt of bij een lager team gaan voetballen. De selectie bedraagt nu een totaal aantal van 34 spelers en worden getraind door Fahri, Mark, Thierry en Wouter.

Aangezien er geen officiele foto's gemaakt konden worden als presentatie van de spelers, proberen we op deze manier jullie toch kennis te laten maken met hen.

Bjorn v/d Venne

We beginnen met 'good old spits' Bjorn van de Venne oftewel Bumke. Bjorn heeft voor de 3e (!) keer gekozen om terug te keren als Zebra. De afgelopen seizoenen heeft Bjorn bij  3e klasser SVC 2000 in Roermond gespeelt. Na kort contact met de trainers in het begin van dit jaar heeft Bjorn enkele keren meegetraind. Na een gesprek met hoofdtrainer Fahri Ozguzel heeft hij besloten voor de derde keer een comeback te maken bij vv Linne.  Het 'Jalalallala Bumke van de Ven, van de Ven' zal voor de meeste niet onbekend in de oren klinken. Bjorn geeft aan dat hij 'graag wilt bijdragen aan de toekomstige successen van VV Linne' en hoopt hier zijn 'florissante voetbalcarriere' af te sluiten bij vv Linne. Daar waar het voor hem in 1996 allemaal begon.

Bjorn v/d Venne

Patrick Fischer

Als tweede stelt Patrick Fischer (33 jaar), helaas geen broer van Helene Fischer, zich voor. Patrick, is sinds kort woonachtig in St. Odilienberg en afkomstig van VFL Neustadt. Na zijn verhuizing naar Nederland heeft hij zich na enkele trainingen definitief aangemeld bij vv Linne. Patrick werkt als militair voor de Duitse NATO en zit momenteel in Afghanistan tot aan september. Hierna zal hij aansluiten bij de selectie. In de trainingen die hij in het begin van dit jaar heeft afgewerkt, werd snel duidelijk dat Patrick een verdediger is die de fysieke duels niet schuwt. Patrick geeft aan hij er naar uit kijkt om weer prestatief te gaan voetballen, dit heeft hij tijden gemist. Daarnaast vindt hij niet alleen de 1e en 2e helft belangrijk, maar ook zeker de derde. Een goede pot bier drinken na een wedstrijd is voor hem een must. We kijken er dan ook naar uit als hij voor de eerste keer ‘auf die Stühle’ gaat!

Patrick Fischer

Wouter Cabo

Last but not least stelt Wouter Cabo (voorste speler in het rood) zich voor. Wouter heeft goede grond onder de voeten, aangezien hij woonachtig is op ons voormalig sportcomplex Kraaiveld. De vele feesten, overwinningen en kampioenschappen die daar zijn gevierd, wilt hij samen met zijn medespelers ook op het huidige complex bewerkstelligen. Wouter woont sinds kort met zijn vriendin in Linne en komt oorspronkelijk uit het zuiden. Daar heeft hij ook gevoetbald. Eerst vijf jaar bij RKHBS uit Heerlen en daarna een jaar bij RKSVB uit Voerendaal. Wouter geeft aan zich elke training te willen uitdagen en zich elke keer weer te verbeteren. Na enkele trainingen wist hij zeker dat hij bij vv Linne aan het juiste adres was.

Wouter Cabo

Wij hopen volgende week de nieuwe speelster van Linne Dames 1 te presenteren aan jullie. Dit hangt af of de ingeleverde stukken tijdig verwerkt kunnen worden en binnen zijn. Houdt de website in de gaten voor de laatste nieuwtjes.

Ben je na het lezen of zien van deze presentatie benieuwd of krijg je ook weer zin om te voetballen? Je kunt je nog altijd aanmelden als lid bij onze vereniging. Klik dan op deze link