22 jul 2022 door Wouter

De zoektocht naar een nieuwe grensrechter gaat ook dit seizoen door. Het afgelopen seizoen heeft Emiel Koster al met pijn en moeite de wedstrijden van vv Linne 1 doen vlaggen, maar hier komt nu door een slepende blessure dan toch echt een einde aan.

Ja, we hebben gemerkt dat het heel moeilijk is om hiervoor iemand te vinden, maar we doen een beroep op de lezer en wie weet heb jij of iemand in je kennissenkring interesse in deze functie.

Je zult als vlagger bij de wedstrijden van vv Linne 1 aanwezig zijn om 14:30u op zondagmiddag, zowel thuis- als uitwedstrijden.

Dus lukt het niet meer om zelf dat balletje te trappen, maar vind je het wel nog leuk om betrokken te zijn bij een dorpsclub waar plezier en prestatie hand in hand gaan? Dan is dit misschien wel iets voor jou!

Ben jij geinteresseerd, dan kun je contact opnemen met Walter Knippenberg, technische commissie vv Linne, via 06-14401976 óf tc@vvlinne.nl. Reiskosten/vergoeding zijn bespreekbaar.