27 feb 2021 door Kai

Beste voetballers, sportvrienden, sportvriendinnen en anger sjportluuj.

Kint geer de kantien van uch favoriete sportclub oug neet misse?

Veer es voetbalcub Lin (de zebra’s) höbbe ’t aafgeloupe seizoen en auch goandjeweg dit seizoen toet op dit moment te make gehadj mit det veur os allemoal vervèlende corona-virus.

Zowaal op sportief- es op financieel gebied höbbe veer neet veul te lache gehadj. De café’s en kantines zeen gesjloate, wo door ’t gezellig same ein lekker glèske drinke d’r neet mieër in zitj. Mer veer kinne de kantien van VV Lin eave noa uch truuk bringe!

Doarom höbbe veer es voetbalclub gedach, uch de meugelikheid te beeje om ein drankpakket te bestjelle veur de pries van € 15,00. Op vriedaag 12 februari zal dit drankpakket bie uch thoes bezorgdj waere door leeje van de club.

• De versjillende drankpakkete bestjoan oet:
  • Wienpakket: Fles wien, 3 Mystic en 2 icetea;
  • Radlerpakket: 6-pack Radler, 2 Red Bull en eine icetea;
  • Beerpakket: 2 Primus, eine Tongerlo, eine Desperados en eine Grisette.

Wiltj geer auch zoa ein drankpakket thoes gebrach kriege? Gaef dit den veur 5 februari door aan Lars Aben (06-29236872).

Veer vroage uch waal om veuraaf ’t bedraag van € 15,00 te betale/euver te make (op rekening/ Tikkie of wie den auch).

Veer zeen eur bestjèlling mit belangstjèlling tegemoet.

Names VV Lin alvas bedanktj en alvas eine sjoane vasteloavendj gewinsjt.