30 jan 2024 door Wouter

vv Linne is goed uit de winterstop gekomen. De ploeg van trainer Hafid Bendaoud won met 1-4 van Conventus '03. Afgelopen zondag wisten de heren de eerste driepunter uit 2024 bij te schrijven. Het inhaalduel in Koningsbosch werd met 1-4 gewonnen. Het openingsdoelpunt kwam op naam van Dillon Janssens. Conventus '03 deed nog wat terug, maar leek geen moment aanspraak te kunnen maken op de overwinning. Twee doelpunten van Yves Krekelberg en één van Christian Deneer zorgde voor een 1-4 eindstand.

zondag 28 januari 2024
Conventus '03 1 - vv Linne 1 1 - 4 Yves Krekelberg 2x, Christian Deneer en Dillon Janssens

Het 2e elftal moest al vroeg in de morgen op een bevroren veld spelen tegen Veritas. De dooi zorgde nog voor een enigszins bespeelbaar veld. In de eerste helft kreeg vv Linne 2 de betere kansen, maar hier werd slordig mee omgegaan. Een kopbal van Jeroen werd van de lijn gehaald. In het 2e bedrijf was het Veritas 3 die de boventoon voerde. Goed keeperswerk van invaldoelman Ryan Doensen hield vv Linne 2 op de been. De wedstrijd eindigde zoals hij begon: 0-0. Mooi om te vermelden is dat middenvelder Coen Hanssen na anderhalf jaar blessureleed zijn rentree maakte als Zebra. Ook Ilias Utiemesov debuteerde in het blauw-wit. De Oekraiense verdediger traint sinds enkele weken mee met de selectie en mocht voor het eerst opdraven in de ochtendkou in Neeritter.

Veritas 3 - vv Linne 2 0 - 0

Het 3e elftal speelde tegen het tweede elftal van de buren uit Montfort. Helaas niet op het kunstgras, maar op het natuurgrasveld had vv Linne veel moeite. Het kwam via Stef Korsten (prachtige stift) nog op voorsprong. De vele kansen die volgden liet vv Linne onbenut. Enja, dan krijg je de deksel op de neus. In de 85e minuut wist SNA 2 de gelijkmaker te maken, waardoor de eindstand werd bepaald.

SNA 2 - vv Linne 3 1 - 1 Stef Korsten

Voor de JO-16, dames, vets en het 35+ team waren er geen wedstrijden dit weekend.