03 apr 2023 door Wouter

vv Linne heeft middels een 1-1 gelijkspel een punt overgehouden aan het treffen met IVS. Het treffen had een bijzonder tintje. Hafid Bendaoud, hoofdtrainer bij vv Linne voor het nieuwe seizoen, staat nu nog aan het roer bij IVS. Een kans voor de spelers van vv Linne om te laten zien wat ze in hun mars hebben. Dit liet Cas Eijssen zich geen twee keer zeggen. Na nog geen acht minuten was het namelijk al raak voor vv Linne. Cas Eijssen kreeg de bal op de punt van de 16-meter en bedacht zich geen moment. Of hij indruk heeft gemaakt op de nieuwe trainer is nog afwachten, maar zijn doelpunt mocht er zeker wezen.

Na een half uur spelen wist IVS toch de gelijkmaker binnen te schieten en ging men met een 1-1 stand de rust in. In de 2e helft kreeg vv Linne het lastiger, maar buiten een schot op de paal vanuit een vrije trap werd IVS niet meer gevaarlijk. Een belangrijke puntje in de strijd om de onderste plekken.

In de vroege ochtend trapten de dames van vv Linne af. Ze wonnen eenvoudig van DFO '20 VR1 met 7-1. Door het verlies van concurrent Helden VR1 hebben de dames van John op 't Veld de koppositie in hun klasse weer veroverd.

vv Linne 3 won nipt, met 3-2, van laagvlieger Veritas 3. Een mooie opsteker, nadat de laatste weken de wedstrijden moeizamer verliepen. Ze houden knap stand in de middenmoot.

Om 12:00u mocht het sterk gehavende vv Linne 2 het opnemen tegen vv Roosteren 2. Met maar 11 'eigen' spelers en gelukkig wat ondersteuning van vv Linne 3 werd er hard gewerkt en hoopte ze lange tijd op een punt. Na een 0-1 achterstand bij rust wist Timon Essers snel na de thee de gelijkmaker binnen te schieten. Helaas viel er na een uur spelen toch een doelpunt voor vv Roosteren, waarna de stootkracht ontbrak en de nederlaag een feit was.

Op vrijdagavond werden de 35+ wedstrijden in Linne gespeeld. Er werden 3 wedstrijden gewonnen en eentje verloren. Een wedstrijd werd cadeau gedaan door St. Joost, omdat zij geen team op de been konden brengen deze avond.

vrijdag 31 maart 2023
vv HEBES 35+ - vv Linne 35+ 1 - 2