06 mrt 2023 door Wouter

Door een flinke nederlaag tegen Roosteren weet vv Linne zich niet los te maken van de onderste regionen. Ondanks dat vv Linne een hele helft tegen 10 man speelde wisten ze geen resultaat te behalen tegen Roosteren. Er werd met maar liefst 1-4 verloren. Doordat de concurrentie onderin wél wist te winnen mag vv Linne zich niet al te veel misstappen meer veroorloven.

vv Linne 2 wist de tweede overwinning op rij te boeken. Door een hattrick van Yordi Linssen en twee doelpunten van Stan Raemakers werden de gasten uit Munstergeleen met 5-2 verslagen.

Ook de dames wisten eenvoudig te winnen. Met 5-0 werd Brevendia uit Stramproy naar huis gestuurd. De dames houden de aansluiting met de top van de ranglijst, maar zijn afhankelijk van de resultaten van andere teams om de koppositie over te nemen.

vv Linne 3 speelde niet dit weekend, zij halen hun wedstrijd aanstaande donderdag in. Ze spelen dan om 20:00u in Linne tegen SNA 2.

De Vets van vv Linne speelde afgelopen zaterdag een 7 tegen 7 wedstrijd tegen Sanderbout veteranen. Gezien dit zo'n ruime uitslag was door het kleinere speelveld, worden de doelpuntenmakers niet meegenomen in de lijst.

Zondag 5 maart 2023
vv Linne 1 - vv Roosteren 1 - 4 Tom Derks
vv Linne 2 - SVM 2 5 - 2 Yordi Linssen 3x en Stan Raemakers 2x
vv Linne 3  vrij