02 feb 2022 door Wouter

Voetbalvereniging Linne is voor het seizoen 2022/2023 op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. VV Linne, momenteel spelend in de 4e klasse, is een échte dorpsclub voor jong én oud. Met jeugdteams in alle leeftijdscategorieën, vijf seniorenteams (vier heren en één dames) én een veteranenteam is het een levende vereniging.

Voor het komende seizoen zijn we op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. De technische commissie wil daarom graag in gesprek komen met geïnteresseerden die minimaal voldoen aan onderstaand profiel:

•  minimaal in bezit van een trainerslicentie UEFA C;
  •  minimaal enkele jaren ervaring in het trainersvak;
  •  beschikken over goede communicatieve vaardigheden;
  •  diversiteit in trainingsmethoden toepassen;
  • over een duidelijke voetbalvisie beschikken;
  • discipline en motivatie hoog in het vaandel hebben staan;
  •  een breed netwerk hebben in de regio.

Wij zijn een vereniging die:

•  uitstekende trainingsfaciliteiten biedt op een modern en goed onderhouden sportpark met 2 kunstgrasvelden;
  •  op dinsdag gezamenlijk traint met de gehele selectie (Linne 1 én Linne 2) en op vrijdag de elftallen apart laat trainen;
  •  interne communicatie met alle betrokkenen binnen de vereniging belangrijk acht;
  •  een passende financiële vergoeding te bieden heeft;
  •  zowel prestatie als plezier belangrijk vinden.

Kandidaten kunnen hun interesse kenbaar maken via een e-mail naar tc@vvlinne.nl of bellen met de voorzitter van de Technische Commissie, Walter Knippenberg, via 06-14401976.