14 mrt 2022 door Wouter

Afgelopen weekend startte ook ons 35+ team weer met de voorjaarscompetitie. De vorige competitie werd weliswaar als koploper afgesloten, maar door de inmiddels bekende Corona maatregelen kon deze competitie niet worden afgemaakt. De 35+ mannen zijn goed van start gegaan en wonnen drie van hun vier wedstrijden.

Vrijdag 11 maart 2022
Oranje Blauw '15 35+ - vv Linne 35+ 0 - 2 ??
vv Linne 35+ - SHH 35+ 5 - 0  ??
FC Roerdalen 35+ - vv Linne 35+ 2 - 2  ??
vv Linne 35+ - SNA 35+ 4 - 0 ??

Op zondag was het de beurt aan de overige seniorenteams. De wedstrijd van de Linner Vets werd op zaterdag afgelast wegens een tekort aan spelers. Op zondag waren er helaas maar drie wedstrijden op ons sportpark. vv Linne 4 en vv Linne VR werden helaas afgelast. Vandaar dat alleen vv Linne 1, vv Linne 2 en vv Linne 3 in actie kwamen.

Zowel 't 2e als 't 3e kwamen niet verder dan een gelijkspel, waarbij het 2e in de allerlaatste seconden de gelijkmaker binnen schoot en alsnog een punt overhield aan het treffen met FC Maasgouw.

In de middag was het de beurt aan vv Linne 1, waar Rens Nijskens zijn debuut maakte en direct in de basis stond. Dit allemaal met succes, want door twee doelpunten van Tom Derks werd er met een 2-0 voorsprong de rust in gegaan. Een penalty voor Waonder Forest maakte het nog even spannend, maar Joos Ruefli zorgde voor de beslissing en de 3-1 overwinning voor de mannen van Fahri Ozguzel. Ze klimmen daarmee weer een plekje in de stand en mogen voorzichtig naar boven kijken.

Zondag 13 maart 2022
vv Linne 1 - Waonder Forest 1 3 - 1  Tom Derks 2x en Joos Ruefli