21 mrt 2022 door Wouter

vv Linne 1 heeft afgelopen zondag een fikse nederlaag moeten incasseren. Na de knappe 1-2 tegen FC Zwentibold op donderdagavond werd er gisteren in Posterholt tegen Oranje Blauw '15 met 5-0 verloren.

Op zaterdag waren de Linner Vets weer eens te bewonderen op het Sportpark. Na een hele lange winterstop schoten zij direct goed uit de startblokken en wonnen hun wedstrijd tegen Sportclub Leeuwen met 2-1.

Een dag later was het de beurt aan de overige seniorenteams. vv Linne 2 had een vrij weekend en vv Linne 3 werd afgelast. Ondanks dat er twee teams geen wedstrijd speelden, waren er toch personele problemen voor vv Linne 1. Met enkele spelers van vv Linne 4, die in de ochtend met 7-0 klop hadden gekregen van EVV Echt 3, werd de strijd aangegaan tegen Oranje Blauw '15. Hier stond het na 45 minuten al 4-0, waarna de schade in de tweede helft beperkt werd tot 1 doelpunt, eindstand 5-0.

vv Linne VR1 kwam in de ochtend een stuk beter voor de dag en wisten de drie punten te pakken tegen fusieclub DFO '20. Met een mooie 2-4 overwinning in de tas kwamen de vrouwen terug in Linne. Hierdoor blijven zij nog altijd koploper in hun klasse, maar FC Maasgouw VR1 kan qua verliespunten onze dames nog inhalen.

Aanstaande donderdag staat er wederom een belangrijke kraker op het programma voor vv Linne 1. Dan nemen ze het op tegen HBC '09 in Holtum.

Donderagdag 17 maart 2022
FC Zwentibold 1 - vv Linne 1 1 - 2  Timo Kubbinga en Kai Mevissen

Zaterdag 19 maart 2022
vv Linne Vets - Sportclub Leeuwen Vets 3 - 2  Nick van Vlodrop 2x en Roel Cox