17 apr 2023 door Wouter

Op een slecht bespeelbaar veld heeft vv Linne geen punten mee kunnen nemen uit Posterholt. Tegen Oranje Blauw '15 werd er nipt met 1-0 verloren. Om in clichés te blijven spreken, komen er nu vijf finales aan welke uit gaan maken of er nacompetitie of niet gespeeld gaan worden.

De dames van vv Linne speelden in een kraker tegen titelconcurrent FC Maasgouw gelijk: 2-2. In de allerlaatste minuut was het Audrey Thijssen die vanuit een hoekschop de bal binnen knikte en zo een punt veilig stelde. Het is uiterst spannend in de klasse van de dames van vv Linne. De topwedstrijden volgen elkaar op, maar om kampioen te worden hebben zij nog alles in eigen handen.

zaterdag 15 april 2023
vv Linne Veteranen - VV Ven Maaseik Veteranen 4 - 1 Nick van Vlodrop 3x en Roel Cox

zaterdag 16 april 2023
FC Maasgouw 3 - vv Linne 3 6 - 0