22 nov 2021 door Wouter

Het weekend begon met een afgelasting van de wedstrijd van Linne 1, later werd ook Linne 3 afgelast. De overige teams speelden wel hun wedstrijden, startend op de vrijdagavond met Linne 35+. Lees verder voor de uitslagen en doelpuntenmakers.

Linne 35+, trotse koploper van de nieuwe opgezette competitie, trapten het weekend af in Linne met hun wedstrijden. Het was uiteraard ontzettend vervelend dat juist nu de kantine dicht moest blijven gezien er vijf verschillende teams aanwezig waren. Het vervelende gevoel werd weggenomen door de spelers, zij behielden hun koppositie en kunnen op 3 december het kampioenschap veilig stellen.

vrijdag 19 november 2021
vv Linne 35+ - FC Roerdalen 35+ 0 - 1
SNA 35+ - vv Linne 35+ 0 - 3
vv Linne 35+ - Oranje Blauw '15 35+ 2 - 1
SHH 35+ - vv Linne 35 + 1 - 1

Op zondag was het de beurt aan Linne 2, Linne VR1 en Linne 4. Linne 2 en Linne VR1 hadden hun laatste wedstrijd (beiden tegen FC Maasgouw) verloren, dus hadden wat recht te zetten. Beiden wonnen hun uitwedstrijd redelijk eenvoudig en scoorden veel. Topscorer van de dames Darnisha scoorde zelfs 4x!! Zij gaat dan nu ook aan de leiding in het algehele topscorersklassement.

Linne 4 kon de derby tegen MBC '13 4 niet winnend afsluiten en ze wachten nog steeds op hun eerste punten.

Zondag 21 november 2021
HBC '09 1 - vv Linne 1 AFGELAST
DES Swalmen 2 - vv Linne 2 3 - 6 Dillon Janssens 2x, Tom Linders, Kai Mevissen, Steve Krijgsman en Victor Henderickx
DES Swalmen 4 - vv Linne 3 AFGELAST