24 mei 2023 door Wouter

Sommige kleine dingen kunnen het voetbal heel mooi maken. Zo ook afgelopen zaterdag tijdens de wedstrijd van de Linner Vets tegen Spcl. Susteren Vets.

Bij de veteranen piepen en kraken de spiertjes toch wat vaker dan bij de jongere spelers. Als je dan geen wissels meer hebt en eigenlijk met 10 man verder moet, is er toch altijd wel een oplossing te vinden.

Gilbert Lucas, doelman bij de Veteranen van vv Linne viel tijdens de wedstrijd geblesseerd uit. Aangezien er geen wissels meer beschikbaar waren, was er even paniek in de tent hoe het nu verder zou gaan met 10 vs. 11. Als je zoon, die altijd met een bal bezig is, langs de lijn staat te kijken is het antwoord al daar. Zo gebeurde het afgelopen zaterdag dat Quinn Lucas (12 jaar oud) zijn 'debuut' maakte bij de Linner Veteranen.

Samen met het oudste spelende en/of fluitende lid Wil van Sambeek stond hij op het veld. Om het sprookje helemaal compleet te maken scoorde Quinn Lucas bij zijn debuut en zorgde hierdoor mede voor een 6-0 eindstand.