Het seizoen 2025/2026 werd officieel afgesloten met een prachtige middag en avond voor alle leden. Ondanks de extreme hitte werd er volop gevoetbald en gescoord op ons complex. De organisatie had gezorgd voor twee toernooivormen:
- De jongste jeugd speelde samen met hun familieleden het traditionele Vader - Moeder - Zoon - Dochter toernooi op veld 1
- De oudste jeugd én de senioren speelden een mini mix-toernooi op veld 2
Met meer dan 125 deelnemers was het middagprogramma al een groot succes. Nadat de Foodtruck was gearriveerd en het bier rijkelijk vloeide was het aftellen tot de wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Zweden. Aan de oproep om in het oranje te komen was goed gehoor aan gegeven. Het Nederlands elftal zorgde met een mooie wedstrijd voor een prachtige afsluiter van de dag.
Dat iedereen geen genoeg kon krijgen van het voetballen was ook duidelijk. De jeugd en senioren pakte zich weer samen en speelden op het hoofdveld nog enkele wedstrijden, zelfs tot zo laat dat de lampen aan moesten. De ouderen keken de wedstrijd Duitsland - Ivoorkust nog af, waarna het langzaam tijd werd om de lichten te doven.
Complimenten aan de organisatie en de deelnemers van deze dag. Wordt zeer zeker vervolgd...




































































