De jeugd van voetbalvereniging Linne heeft, zoals zo vaak gezegd, de toekomst. Vandaar dat het jeugdbestuur ook wilt investeren in hun jeugd, de trainers en leiders. We zijn trots dat wij als zelfstandige vereniging op dit moment 11 jeugdteams hebben, waarin het aantal nog steeds groeiende is.

Jeugdspelers

Al deze jeugdteams worden getraind en geleid door vrijwilligers. Mensen met affiniteit voor de club, het voetbalspelletje óf dat zij graag wat willen betekenen voor de kinderen. Als jeugdbestuur willen wij dan ook deze mensen faciliteren in bijv. allerlei trainingsmaterialen, manier van coaching en niet onbelangrijk de oefenstof. De oefenstof zorgt ervoor dat de jeugd hun kwaliteiten kunnen ontwikkelen en plezier blijven houden in het spelletje.

Vandaar dat de club, in samenwerking met TSM Academy, de jeugdleiders oefenstof aanbiedt. In onderstaand overzicht kan men verschillende oefenvormen downloaden en gebruiken tijdens de trainingen. Mochten hier onduidelijkheden of vragen over ontstaan, dan kan men terecht bij het jeugdbestuur of de overige (jeugd)leiders van vv Linne.